Horvat

dr Saša Horvat

Docent

 

KONTAKT

Univerzitet u Novom Sadu

Prirodno-matematički fakultet

Departman za hemiju, biohemiju i zaštitu životne sredine

Kabinet: 20/III

Adresa: Trg Dositeja Obradovića 3

21000 Novi Sad, Republika Srbija

Tel:+ 381 21 485 2761

e-mail: sasa.horvat@dh.uns.ac.rs

SCOPUS Autor ID: 55331619700

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4744-0375

Obrazovanje

  • 2018. Doktor nauka – metodika nastave, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2011. Master hemičar, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2009. Diplomirani hemičar-profesor hemije, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu

akademska zvanja

  • 2019: Docent, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu,
  • 2009-2019. Samostalni stručnotehnički saradnik za rad u laboratorijama ili centrima za organizaciju nastave, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu.

Nastava i kursevi

  • Školski ogledi u nastavi hemije
  • Specijalni hemijski eksperimenti u nastavi
  • Didaktika hemije
  • Istorija hemije
  • Istorija prirodnih nauka.

OBLASTI NAUČNOG ISTRAŽIVANJA

  • Kognitivna kompleksnost
  • Tripletni model reprezentacije znanja
  • Sistemički pristup učenju i obučavanju.

ODABRANE REFERENCE

  1. Segedinac, M., Horvat, S., Rodić, D., Rončević, T., Savić, G. (2018): Using knowledge space theory to compare expected and real knowledge spaces in learning stoichiometry. Chemistry Education Research and Practice. 19: 670–680.
  2. Hrin, T., Milenković, D., Segedinac, M. & Horvat, S. (2017). Systems Thinking in Chemistry Classroom: The Influence of Systemic Synthesis Questions on its Development and Assessment. Thinking Skills and Creativity, 23, 175-187
  3. Horvat, S., Rodić, D. D., Segedinac, D. & Rončević,T. N. (2017). Evaluation of Cognitive Complexity of Tasks for the Topic Hydrogen Exponent in the Solutions of Acids and Bases. Journal of Subject Didactics, 2(1), 33–45
  4. Horvat, S., Segedinac, M., Milenković, D. & Hrin, T. (2016). Development of Procedure for the Assessment of Cognitive Complexity of Stoichiometric Tasks. Macedonian Journal of Chemistry and Chemical Engineering, 35(2), 275-284
  5. Milenković, D., Hrin, T., Segedinac, M., Horvat, S. (2016): Development of a three-tier test as a valid diagnostic tool for identification of misconceptions related to carbohydrates. Journal of Chemical Education. 93: 1514–1520.

OSTALO

  • Član Srpskog hemijskog društva
  • Član Društva predmetnih didaktičara Srbije.
Close Menu