
dr Tamara Rončević
Docent
Katedra za metodiku nastave hemije
KONTAKT
Univerzitet u Novom Sadu
Prirodno-matematički fakultet
Departman za hemiju, biohemiju i zaštitu životne sredine
Kabinet: 17/V
Adresa: Trg Dositeja Obradovića 3
21000 Novi Sad, Republika Srbija
Tel:+ 381 21 485 2735
e-mail: tamara.hrin@dh.uns.ac.rs
SCOPUS Autor ID: 56461307400
Obrazovanje
- 2015. Doktor nauka – metodika nastave Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
- 2011. Master hemičar Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
- 2010. Profesor hemije Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
akademska zvanja
- 2017: Docent, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu,
- 2015-2017. Asistent, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu,
- 2015. Istraživač-saradnik, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
- 2012-2015. Istraživač-pripravnik, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu.
Nastava i kursevi
- Uvođenje u delatnost nastavnika
- Metodika nastave hemije II
- Školska praksa I.
OBLASTI NAUČNOG ISTRAŽIVANJA
- Sistemički pristup učenju i obučavanju hemije
- Ilustrativno-grafičke metode u nastavi hemije
- Kognitivna kompleksnost
- Tripletni model reprezentacije znanja.
ODABRANI PROJEKTI
- Kvalitet obrazovnog sistema Srbije u Evropskoj perspektivi, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije (2011-2019)
- Infrastruktura za elektronski podržano učenje u Srbiji, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije (2011-2019).
ODABRANE REFERENCE
- Hrin, T., Milenković, D., Segedinac, M. (2018): Diagnosing the quality of high school students’ and pre-service chemistry teachers’ cognitive structures in organic chemistry by using students’ generated systemic synthesis questions. Chemistry Education Research and Practice. 19: 305-318.
- Hrin, T., Milenković, D., Segedinac, M., Horvat, S. (2018): Systems thinking in chemistry classroom: The influence of systemic synthesis questions on its development and assessment. Thinking Skills and Creativity. 23: 175-187.
- Segedinac, M., Horvat, S., Rodić, D., Rončević, T., Savić, G. (2018): Using knowledge space theory to compare expected and real knowledge spaces in learning stoichiometry. Chemistry Education Research and Practice. 19: 670-680.
- Hrin, T., Fahmy, A. F. M., Segedinac, M., Milenković, D. (2016): Systemic synthesis questions [SSynQs] as tools to help students to build their cognitive structures in a systemic manner. Research in Science Education. 46: 525-546.
- Milenković, D., Segedinac, M., Hrin, T. (2014): Increasing high school students’ performance and reducing cognitive load through an instructional strategy based on the interaction of multiple levels of knowledge representation. Journal of Chemical Education. 91: 1409–1416.
OSTALO
- Godišnja nagrada Srpskog hemijskog društva za izuzetan uspeh u toku studija (2011)
- Stipendista Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije za studente doktorskih studija (2012-2015)
- Recenzent u međunarodnim časopisima (Chemistry Education Research and Practice: od 2017; Journal of Baltic Science Education: od 2018)
- Član Društva predmetnih didaktičara Srbije i Srpskog hemijskog društva
- Jedan od autora seminara za nastavnike hemije pod nazivom „Savremeni oblici evaluacije u nastavi hemije“ (Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja Republike Srbije, 2018/2019).