dr Tamara Rončević

Docent

 

KONTAKT

Univerzitet u Novom Sadu

Prirodno-matematički fakultet

Departman za hemiju, biohemiju i zaštitu životne sredine

Kabinet: 17/V

Adresa: Trg Dositeja Obradovića 3

21000 Novi Sad, Republika Srbija

Tel:+ 381 21 485 2735

e-mail: tamara.hrin@dh.uns.ac.rs

SCOPUS Autor ID: 56461307400

ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7141-1745

Obrazovanje

  • 2015. Doktor nauka – metodika nastave Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2011. Master hemičar Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2010. Profesor hemije Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu

akademska zvanja

  • 2017: Docent, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu,
  • 2015-2017. Asistent, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu,
  • 2015. Istraživač-saradnik, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu
  • 2012-2015. Istraživač-pripravnik, Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Novom Sadu.

Nastava i kursevi

  • Uvođenje u delatnost nastavnika
  • Metodika nastave hemije II
  • Školska praksa I.

OBLASTI NAUČNOG ISTRAŽIVANJA

  • Sistemički pristup učenju i obučavanju hemije
  • Ilustrativno-grafičke metode u nastavi hemije
  • Kognitivna kompleksnost
  • Tripletni model reprezentacije znanja.

ODABRANI PROJEKTI

  • Kvalitet obrazovnog sistema Srbije u Evropskoj perspektivi, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije (2011-2019)
  • Infrastruktura za elektronski podržano učenje u Srbiji, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije (2011-2019).

ODABRANE REFERENCE

  1. Hrin, T., Milenković, D., Segedinac, M. (2018): Diagnosing the quality of high school students’ and pre-service chemistry teachers’ cognitive structures in organic chemistry by using students’ generated systemic synthesis questions. Chemistry Education Research and Practice. 19: 305-318.
  2. Hrin, T., Milenković, D., Segedinac, M., Horvat, S. (2018): Systems thinking in chemistry classroom: The influence of systemic synthesis questions on its development and assessment. Thinking Skills and Creativity. 23: 175-187.
  3. Segedinac, M., Horvat, S., Rodić, D., Rončević, T., Savić, G. (2018): Using knowledge space theory to compare expected and real knowledge spaces in learning stoichiometry. Chemistry Education Research and Practice. 19: 670-680.
  4. Hrin, T., Fahmy, A. F. M., Segedinac, M., Milenković, D. (2016): Systemic synthesis questions [SSynQs] as tools to help students to build their cognitive structures in a systemic manner. Research in Science Education. 46: 525-546.
  5. Milenković, D., Segedinac, M., Hrin, T. (2014): Increasing high school students’ performance and reducing cognitive load through an instructional strategy based on the interaction of multiple levels of knowledge representation. Journal of Chemical Education. 91: 1409–1416.

OSTALO

  • Godišnja nagrada Srpskog hemijskog društva za izuzetan uspeh u toku studija (2011)
  • Stipendista Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije za studente doktorskih studija (2012-2015)
  • Recenzent u međunarodnim časopisima (Chemistry Education Research and Practice: od 2017; Journal of Baltic Science Education: od 2018)
  • Član Društva predmetnih didaktičara Srbije i Srpskog hemijskog društva
  • Jedan od autora seminara za nastavnike hemije pod nazivom „Savremeni oblici evaluacije u nastavi hemije“ (Zavod za unapređenje obrazovanja i vaspitanja Republike Srbije, 2018/2019).
Close Menu